Ο Φωκίων Ζαΐμης για το Αυτοκινητοδρόμιο: «Είμαστε σταθερά απολύτως θετικοί στην επένδυση του Αυτοκινητοδρομίου - Να αξιοποιηθεί η ευκαιρία που δίνεται με τον επενδυτή»
Στείλτε αυτό το άρθρο σε ένα φίλο.
Αποστολή σε φίλο
Το όνομά σας
Το e-mail σας
Το όνομα του φίλου σας
Το e-mail του φίλου σας
Δεν είμαι ρομπότ
Αποστολή