Ο Φωκίων Ζαΐμης για το Αυτοκινητοδρόμιο: «Είμαστε σταθερά απολύτως θετικοί στην επένδυση του Αυτοκινητοδρομίου - Να αξιοποιηθεί η ευκαιρία που δίνεται με τον επενδυτή»

Στείλτε αυτό το άρθρο σε ένα φίλο.

Αποστολή σε φίλο