Αρχική Επικοινωνία
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.Το κατάλαβα
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

Επικοινωνία

Χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας ή τα τηλέφωνα παρακάτω για να επικοινωνήσετε μαζί μας


Πάτρα: Νέα Εθνική Οδός Πατρών - Αθηνών 73 - Τ.Κ.: 264 42 - Τηλ. 2615.502655 & 2614.009042 -  email: lepantomedia@gmail.com

Ναύπακτος: Σισμάνη 16 Τ.Κ. 30300 (Στενοπάζαρο) - e-mail: lepantomedia@gmail.com - ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ Τηλ. 26340.26180

 

Επικοινωνία
Τα πεδία με αστερίσκο * είναι υποχρεωτικά.

 

Elastic Slider

  • ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ
    Περισσότερα

  • ΜΟΤΟΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΔΕΣ

    ΜΟΤΟΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΔΕΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ e-food
    Περισσότερα

  • ΔΙΕΚΟΠΗ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΜΕΡΑΜΑΝ...ΑΠΟ ΣΑΪΤΑ

    ΔΙΕΚΟΠΗ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΜΕΡΑΜΑΝ...ΑΠΟ ΣΑΪΤΑ

    ΔΙΕΚΟΠΗ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΜΕΡΑΜΑΝ...ΑΠΟ ΣΑΪΤΑ
    Περισσότερα

  • ΑΡΝΗΤΕΣ...ΖΗΤΟΥΝ ΕΚΤΑΦΕΣ ΝΕΚΡΩΝ

    ΑΡΝΗΤΕΣ...ΖΗΤΟΥΝ ΕΚΤΑΦΕΣ ΝΕΚΡΩΝ

    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝ ΠΕΘΑΝΑΝ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟ
    Περισσότερα

  • ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ

    ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ

    ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ
    Περισσότερα

  • ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΟΛΙΩ ΚΟΛΥΠΕΡΑ

    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΟΛΙΩ ΚΟΛΥΠΕΡΑ

    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΟΛΙΩ ΚΟΛΥΠΕΡΑ
    Περισσότερα

  • Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ... ΕΦΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

    Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ... ΕΦΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

    Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ... ΕΦΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
    Περισσότερα

Content Slider

Στη « μεγαλοψυχία» των δημάρχων αφέθηκε η παραμονή ή μή των συμβασιούχων

Σύμφωνα με τη ρύθμισην που ψηφίστηκε στη Βουλή , η παράταση για ακόμη δυο μήνες της παραμονής των συμβασιούχων που είχαν προσληφθεί εκτάκτως λόγω covid, αφότου ξέσπασε η πανδημία . Η νομοθετική ρύθμιση που έκανε η Βουλή δίνει το δικαίωμα στον κάθε Δήμαρχο- συγκεκριμένα στην Οικονομική Επιτροπή- να αποφασίσει εκείνη αν θα οαραμείνουν ή όχι . Έτσι οδηγούμαστε σε μια κατάσταση περίπλοκη . Πρώτον, να μην είναι ΚΑΘΟΛΙΚΗ η παραμονή των συμβασιούχων ακόμη και του ίδιου δήμου . Που σημαίνει ότι σ΄ένα δήμο ο κάθε δήμαρχος μπορεί να κρατήσει όποιους και όσους εκείνος θέλει . Δεύτερον , να υπάρξουν πανελλαδικά συμβασιούχοι « δυο ταχυτήτων». Δήμοι που θα τους κρατήσουν όλους και δήμοι που θα τους απολύσουν στο σύνολο ή εν μέρει/ Αναφέρει συγκεκριμένα η ρύθμιση που ψηφίστηκε : «Συμβάσεις προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στους ΟΤΑ και βαθμού και τα νομικά πρόσωπα αυτών για αποτροπή διάδοσης του κορωνοΙού ΟΙΟ-19 και οι οποίες συνήφθησαν σύμφωνα παρ. 2 του άρθρου 74 του ν. 4745/2020 (Α’ 214), δύνανται να παραταθούν από λήξη τους και μέχρι τις 30.09.2021, με απόφαση της οικείας οικονομικής επιτροπής. Η παράταση των συμβάσεων δεν μεταβάλλει τον χαρακτήρα της σχέσης εργασίας, βάσει οποίας προσλήφθηκαν οι απασχολούμενοι στις θέσεις αυτές και δεν προσμετράται στο ανώτατο χρονικό διάστημα των είκοσι τεσσάρων (24) μηνών κατά την έννοια των άρθρων 5, 6 και 7 του π.δ. 164/2004 (Α 134)

Πάτρα: «Κλειδί» για την ανάπτυξη το τρένο! Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Α.Ε., Παναγιώτης Τσώνης μας μιλά για την ανάπτυξη στην περιοχή και τα όσα σχεδιάζει

Τους τρόπους με τους οποίους το λιμάνι της Πάτρας μπορεί να γίνει ελκυστικό, για επενδυτική δραστηριότητα και θα αποτελέσει πόλο έλξης και ανάπτυξης της περιοχής, σημειώνει στην εφημερίδα «Νεολόγος», ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Α.Ε., Παναγιώτης Τσώνης. Άφιξη του τρένου, φυσικό αέριο, «πράσινο» λιμάνι, εμπορευματικό κέντρο και κρουαζιέρα είναι οι σημαντικότερες παράμετροι εξωστρέφειας. «Το Λιμάνι, εφόσον συνδεθεί με τον σιδηρόδρομο, θα είναι το μοναδικό ευρωπαϊκό λιμάνι κατά μήκος των ανατολικών ακτών του θαλασσίου διαδρόμου της Αδριατικής, που θα έχει σιδηροδρομική σύνδεση. Μια τέτοια εξέλιξη θα του δώσει σημαντικό προβάδισμα, ώστε να εισέλθει στην αγορά της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, λειτουργώντας συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στο μεγάλο Λιμάνι του Πειραιά», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Τσώνης. Παράλληλα, θεωρεί πως οι υποδομές και οι σύγχρονοι οδικοί άξονες σε όλη τη χώρα θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά για την Αχαϊκή πρωτεύουσα και όχι μόνο ανταγωνιστικά. Σε ότι αφορά το μεταναστευτικό και τα διαβήματα διαμαρτυρίας οδηγών και ιδιοκτητών φορτηγών και μεταφορικών εταιρειών, απαντά ότι «έχει γίνει μια σοβαρή προσπάθεια από τον ΟΛΠΑ τα τελευταία δύο χρόνια σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα και την Ελληνική Αστυνομία, η οποία θα συνεχίζεται όσο βρίσκεται το μεταναστευτικό στο προσκήνιο». Ακολουθεί η συνέντευξη που παραχώρησε στον «Νεολόγο» των Πατρών ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών. Πώς αξιολογείτε τη δραστηριότητα στο λιμάνι της Πάτρας αυτή την περίοδο, εμπορικά και τουριστικά; Η Ηγουμενίτσα και οι σύγχρονοι οδικοί άξονες στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα οδηγούν σε αναβάθμιση του λιμανιού της εις βάρος της αχαϊκής πρωτεύουσας; Εκτός από την ανταγωνιστικότητα υπάρχει και η συμπληρωματικότητα. Προσωπικά, δεν με βρίσκει σύμφωνο η άποψη ότι το ένα λιμάνι λειτουργεί ανταγωνιστικά σε βάρος του άλλου. Θεωρώ ότι η διοίκηση κάθε λιμένα προσπαθεί να βελτιώσει τη θέση του φορέα που έχει την ευθύνη. Σε μια εποχή που όλα κρίνονται από την αποτελεσματικότητα, τα ποιοτικά και τα ποσοτικά στοιχεία, στον ΟΛΠΑ πιστεύουμε ότι η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών  στους χρήστες του λιμανιού είναι ο τρόπος για να προχωρήσουμε στο μέλλον.  Πώς θα μπορούσε το λιμάνι της Πάτρας να ενδυναμωθεί και να αναβαθμίσει συνολικά την περιοχή; Κάθε λιμενική δραστηριότητα του βεληνεκούς της Πάτρας είναι αυτονόητο ότι ισχυροποιεί την πόλη που εδράζεται. Ο δικός μας βασικός στόχος ή αν θέλετε αλλιώς το καθήκον μας, ως διοίκηση του ΟΛΠΑ, είναι να παρέχουμε υπηρεσίες που να αφήνουν ικανοποιημένους τους χρήστες του λιμανιού.  Οι δείκτες των μελετών που έχουμε στη διάθεσή μας επιβεβαιώνουν ότι υπάρχουν πλέον οι συνθήκες σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, ώστε να γίνει η Ελλάδα συνολικά ένας βασικός διαμετακομιστικός κόμβος στη Μεσόγειο συνδέοντας την Ασία με την Ευρώπη. Θεωρώ ότι το λιμάνι της Πάτρας μπορεί να είναι ένα βασικό κομμάτι αυτού του σχεδίου. Η Δυτική Ελλάδα έχει την τάση  να μετατραπεί σε κόμβος συνδυασμένων μεταφορών και περιοχή σύγκλισης των δύο εθνικών – διεθνών οδικών αξόνων, του ΠΑΘΕ και της Ιόνιας Οδού (∆υτικός Άξονας). Συνεπώς, απαιτείται η περαιτέρω ανάπτυξη των υποδοµών στο λιμάνι της Πάτρας, ώστε να έχει λαμπρό μέλλον προς το συμφέρον της περιφερειακής και της εθνικής οικονομίας.    Πώς θα γίνει πιο ελκυστικό; Εκτιμώ ότι απαιτείται να προχωρήσει η κατασκευή και η λειτουργία του εμπορικού τμήματος στο νέο λιμάνι της Πάτρας, το οποίο θα δώσει προοπτικές ανάπτυξης, όχι μόνο στο ίδιο το λιμάνι, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας. Μόνο με την κατασκευή του εμπορικού τμήματος θα αποτελέσει το λιμάνι της Πάτρας πραγματική εμπορευματική πύλη της Ελλάδας προς τη Δύση. Αλήθεια, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την επενδυτική αξιοποίησή του («πράσινο λιμάνι», φυσικό αέριο, εμπορευματικό κέντρο, κρουαζιέρα); Βάζετε πολλά πράγματα μαζί, ορισμένα από τα οποία δεν είναι αρμοδιότητας του ΟΛΠΑ. Θα αναφερθώ σε αυτά που εμείς έχουμε την ευθύνη. Ένας στόχος της διοίκησης του Οργανισμού είναι να μετατρέψουμε το λιμάνι της Πάτρας σε «πράσινο λιμάνι». Οι πολιτικές και οι αποφάσεις μας έχουν προσανατολιστεί στην προαγωγή υψηλών προτύπων που θα βελτιώσουν τους δείκτες περιβαλλοντικής απόδοσης για το λιμάνι μας. Σχεδιάζουμε και προωθούμε έργα που ενθαρρύνουν την περιβαλλοντική υπευθυνότητα του λιμανιού της Πάτρας, ενώ στις προτεραιότητές μας είναι να συμπράξουμε με όλους τους εμπλεκόμενους για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση σε ζητήματα περιβαλλοντικής προστασίας στον κλάδο της ναυτιλίας. Στο θέμα του φυσικού αερίου σας υπενθυμίζω ότι συμμετέχουμε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα POSEIDON MED II, το οποίο αποσκοπεί στη χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως ναυτιλιακό καύσιμο. Ο ΟΛΠΑ έχει ήδη υποβάλλει προς τους αρμόδιους φορείς για έγκριση την προβλεπόμενη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με στόχο την κατασκευή μικρής μονάδας ανεφοδιασμού πλοίων με LNG, εντός της λιμενικής ζώνης. Σχετικά με την κρουαζιέρα, το λιμάνι της Πάτρας βρίσκεται στο κέντρο μιας αρχαιολογικής διαδρομής με παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, η οποία εκτείνεται από την Αρχαία Ολυμπία και φτάνει μέχρι τους Δελφούς. Όλοι αυτοί οι προορισμοί απέχουν μόλις μια ώρα από το λιμάνι μας και μαζί με τα τουριστικά αξιοθέατα της Πάτρας συνθέτουν ένα αξιόλογο τουριστικό πακέτο, το οποίο μπορούμε να οργανώσουμε πάντα σε συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση, τους θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς της περιοχής μας. Πάνω σε αυτό το πλαίσιο εργάζεται ο ΟΛΠΑ για να προσελκύσει τουρισμό κρουαζιέρας σε μια περίοδο που ο κλάδος έχει βληθεί από την πανδημία. Δίνω ιδιαίτερη έμφαση στη σύνδεση του λιμανιού με το τρένο, τα αεροδρόμια και το λιμάνι του Πειραιά. Είστε αισιόδοξος, με βάση όσα έχετε συζητήσει και από τον σχεδιασμό της κυβέρνησης, των Υπουργείων Ναυτιλίας και Υποδομών και του ΟΣΕ; Δώστε μας παρακαλώ το σκεπτικό για τη σύνδεση και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχει τονίσει με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο ότι είναι βασική προτεραιότητα η σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας. Μπορώ όμως σε λίγες γραμμές να σας πω ότι  με την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού έργου, ο ρόλος του λιμανιού της Πάτρας θα αναβαθμιστεί, καθώς πλέον δεν θα περιορίζεται στην διακίνηση εμπορευμάτων από την Αττική και ορισμένα τμήματα της Στερεάς Ελλάδας, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά θα καλύψει σχεδόν το σύνολο της χώρας. Το Λιμάνι, εφόσον συνδεθεί με τον σιδηρόδρομο, θα είναι το μοναδικό ευρωπαϊκό λιμάνι κατά μήκος των ανατολικών ακτών του θαλασσίου διαδρόμου της Αδριατικής, που θα έχει σιδηροδρομική σύνδεση. Μια τέτοια εξέλιξη θα του δώσει σημαντικό προβάδισμα, ώστε να εισέλθει στην αγορά της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, λειτουργώντας συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στο μεγάλο Λιμάνι του Πειραιά. Μια τέτοια εξέλιξη θα μας ανοίξει το δρόμο και για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου. Η δημιουργία της Μαρίνας για Mega Yacht είναι εφικτή; Δεν μπορώ να σας πω τι θα κάνει ο Δήμος στη μαρίνα που του έχει παραχωρηθεί. Παρακολουθώ κι εγώ τη δημόσια συζήτηση που γίνεται για μια νέα και μαρίνα και συμφωνώ με την άποψη ότι η πόλη μας έχει ανάγκη μια σύγχρονη υποδομή. Υπ’ αυτή την έννοια, ο ΟΛΠΑ θα μπορούσε να συνδράμει μια πρωτοβουλία που θα ξεκινούσε από τον Δήμο. Οφείλω όμως να σας θυμίσω ότι  ΟΛΠΑ διαθέτει αγκυροβόλιο για Mega Yachts, το οποίο είναι χωροθετημένο στη θέση  Νο 9 του Βόρειου Λιμένα. Έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει συνολικά 17 σκάφη, παρέχοντας στους χρήστες του όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες, καθώς και τη δυνατότητα κράτησης θέσης για σκάφη διαδικτυακά μέσω του ιστοτόπου: www.sammyacht.com. Ποια η συνθήκη σε σχέση με τους μετανάστες; Καταγράφεται προβληματισμός από μέρους σας και τους επαγγελματίες μεταφορείς; Έχει ειπωθεί κατ’ επανάληψη από τους μεταφορείς ότι τα προβλήματα ξεκινούν έξω από το φράχτη του λιμανιού. Έχει γίνει μια σοβαρή προσπάθεια από τον ΟΛΠΑ τα τελευταία δύο χρόνια σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα και την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να εξομαλυνθεί η κατάσταση. Είναι προσπάθεια που θα συνεχίζεται όσο βρίσκεται το μεταναστευτικό στο προσκήνιο.

Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας: Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς σε Αχαΐα και Ηλεία

Πολύ υψηλός παραμένει ο κίνδυνος πυρκαγιάς στις Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας και Ηλείας και για την Τρίτη 10 Αυγούστου, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και τον επισυναπτόμενο ημερήσιο Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς. Για την ίδια μέρα, σε κατηγορία κινδύνου 3, (υψηλός κίνδυνος) βρίσκεται η Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας. Με έγγραφο της προς τις συναρμόδιες υπηρεσίες, η Αυτοτελής Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ζητάει να παραμείνουν σε κατάσταση αυξημένης ετοιμότητας βάσει του σχεδιασμού τους και να προβούν σε άμεση ενημέρωση των αρμοδίων Υπηρεσιών προκειμένου να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα που θα δημιουργηθούν από την εκδήλωση πυρκαγιών. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει αναρτήσει στο site της (www.pde.gov.gr) όλες τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθούν οι πολίτες για την προστασία τους από πυρκαγιά, αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισης του κινδύνου. Σε περίπτωση που αντιληφθείτε πυρκαγιά, παρακαλείστε να ειδοποιήσετε άμεσα την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199 ή στον Πανευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112.

Φωτιές: Νοσηλεύονται πέντε τραυματίες-Στην οφθαλμολογική του “Αγ. Ανδρέα” 38χρονος εθελοντής

Οι τέσσερις εθελοντές διακομίστηκαν στο νοσοκομείο στις 5 Αυγούστου: Οι δύο (ηλικίας 57 και 33 ετών) με περιορισμένης έκτασης εγκαύματα άνω άκρων, ανταποκρίνονται στη θεραπεία και νοσηλεύονται στη Μονάδα Εγκαυμάτων Πλαστικής Χειρουργικής, σε σταθερή κατάσταση εκτός κινδύνου. Οι δύο (ηλικίας 55 και 53 ετών) με εκτεταμένης έκτασης εγκαύματα, με συνυπάρχον εισπνευστικό έγκαυμα, νοσηλεύονται με μηχανική υποστήριξη της αναπνοής, σε κρίσιμη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Επίσης ένας 32χρονος πυροσβέστης από το Ισραήλ διακομίστηκε νωρίτερα το πρωί στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου «Σισμανόγλειο» με τραύμα στο βλέφαρο. Του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και επέστρεψε στις Αφίδνες, όπου επιχειρεί η ομάδα πυροσβεστών από το Ισραήλ. Στην Οφθαλμολογική Κλινική του Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας, νοσηλεύεται και ένας 38χρονος άνδρας. Ο πολίτης βοηθούσε στην κατάσβεση πυρκαγιάς όταν εισήχθη ξένο σώμα στο μάτι του.

Νεκρός χειριστής μπουλντόζας που έπεσε σε γκρεμό στη Φωκίδα

Ένα τραγικό συμβάν έγινε γύρω στις 11:00 το πρωί στην Ερατεινή Φωκίδας, όταν ένας χειριστής μπουλντόζας έπεσε σε γκρεμό την ώρα που έφτιαχνε αντιπυρικές ζώνες στην ευρύτερη περιοχή της πυρκαγιάς. Σύμφωνα με μαρτυρία κατοίκου της περιοχής στο LamiaReport την ώρα που το μηχάνημα εκινείτο από το νεκροταφείο της Ερατεινής προς το χωριό Μηλιά, κοντά στη θέση “Αμυγδαλιά” άγνωστο πώς, βρέθηκε στο γκρεμό. Η μπουλντόζα μετά την εκτροπή τούμπαρε και σταμάτησε στη μέση της πλαγιάς, μετά από 30 μέτρα περίπου. Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα επιχείρηση για την ανάσυρση του 64χρονου χειριστή που είναι εγκλωβισμένος στην καμπίνα του μηχανήματος.

Μητσοτάκης: Αναδασωτέες οι καμένες εκτάσεις- Προτεραιότητα η αποκατάσταση των πληγέντων

Ότι θα κηρυχθούν αναδασωτέες όλες οι καμένες εκτάσεις από τις πυρκαγιές που πλήττουν τη χώρα, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. Σε δήλωσή του ο πρωθυπουργός μετά τη σύσκεψη στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο της Πυροσβεστικής στο Χαλάνδρι για τις εν εξελίξει πυρκαγιές, επεσήμανε ότι η αποκατάσταση των πληγέντων θα είναι η βασική προτεραιότητα.  Θα αλλάξουμε τον τρόπο που δρομολογούμε όλα τα έργα προστασίας, πρόσθεσε. «Θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους πληγέντες ότι η αποκατάστασή τους θα είναι η βασική προτεραιότητα. Όλες οι καμένες εκτάσεις θα κριθούν αναδασωτέες. Θα αλλάξουμε τον τρόπο που δρομολογούμε όλα τα έργα προστασίας», επεσήμανε σε δήλωσή του ο πρωθυπουργός μετά τη σύσκεψη στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο της Πυροσβεστικής στο Χαλάνδρι για τις εν εξελίξει πυρκαγιές.

ΖΑΚΥΝΘΟΣ: ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΜΕ ΛΕΙΑ 15.000 ΕΥΡΩ

Cuber Slider

Download Adobe Flash Player

CU3ER module by webgift dev (http://www.webgift.org) requires Adobe flash player. Download it by clicking to the image below!
Get Adobe Flash player

Cu3er 3D image slider developed by webgift dev.

Περιεχόμενο

Πατήστε play για να δείτε

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video

Ακολουθήστε μας...

 

Κατακόρυφος Ολισθητής Αντικειμένων