Greek

Σύνδεση

Αρχική Ειδήσεις Τοπικά Διατροφή και σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.Το κατάλαβα
http://lepantortv.gr/inner.php/ajax

Διατροφή και σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών

print
email
από Αλέξανδρος Κογκόλης
Διατροφή και σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών

Της Νατάσας Τρουμπούκη (Διαιτολόγος-Διατροφολόγος)

Θεωρείται ότι μια θρεπτική διατροφή θα βοηθήσει επίσης να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης συμπτωμάτων του συνδρόμου των πολυκυστικών ωοθηκών, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης του βάρους και βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων της ινσουλίνης.

Η εξεύρεση της σωστής διατροφής για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του συνδρόμου είναι μια σύνθετη διαδικασία και ιδιαίτερα εξατομικευμένη.

Μια διατροφή με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη! Ο γλυκαιμικός δείκτης είναι ένας τρόπος για να παρακολουθεί το πόσο γρήγορα η γλυκόζη ανεβαίνει στο αίμα μετά το φαγητό με υδατάνθρακες. Τα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη κάνουν τα επίπεδα του αίματός σας να αυξάνονται με αργό ρυθμό. Πιστεύεται ότι αυτά είναι χρήσιμα για τη μείωση των συμπτωμάτων του συνδρόμου των πολυκυστικών ωοθηκών.

Τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορούν να βελτιώσουν και να βοηθήσουν την ισορροπία των επιπέδων ινσουλίνης. Γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες είναι συχνά ανθεκτικά στις επιδράσεις της ινσουλίνης και ως εκ τούτου έχουν περισσότερη ινσουλίνη στο αίμα τους. Αυτή η αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης κάνει τα επίπεδα τεστοστερόνης να αυξάνονται επίσης. Η αύξηση της ινσουλίνης και της τεστοστερόνης αναστατώνει τη φυσική ισορροπία των ορμονών στο σώμα, προκαλώντας συχνά συμπτώματα φούντωσης.

Οι γυναίκες με την πάθηση αυτή μπορεί να βρουν αποτελεσματικά τρόφιμα υψηλού γλυκαιμικού δείκτη ακόμη και αν δεν χρειάζεται να χάσουν βάρος. Έχει επίσης βρεθεί ότι όταν συνδυάζεται με την απώλεια βάρους, μια δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του έμμηνου κύκλου. Καθώς έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει να ηρεμήσει κάποια από τα συμπτώματα που επιδεινώνονται από το υπερβολικό βάρος, μια θρεπτική διατροφή θα βοηθήσει επίσης να μειώσει τον κίνδυνο μιας γυναίκας να αναπτύξει διαβήτη, καρδιακές παθήσεις και να βελτιώσει τη συνολική υγεία και ευεξία.

Φρούτα! Τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και είναι μια καλή πηγή των απαραίτητων βιταμινών και ανόργανων συστατικών. Ενώ πολλές γυναίκες με το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών διστάζουν να προσθέσουν φρούτα στη διατροφή τους λόγω του ότι περιέχουν ζάχαρη, όταν καταναλώνονται σε σωστές μερίδες και ως ολόκληρα φρούτα, σε αντίθεση με αποξηραμένα ή σε χυμό, μπορεί να είναι μια εξαιρετικά υγιής εναλλακτική λύση για ανθυγιεινά σνακ. Τα φρούτα είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή του σώματος με τα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για την καταπολέμηση των συμπτωμάτων του συνδρόμου. Φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι τα κεράσια, τα δαμάσκηνα, τα βερίκοκα και τα σταφύλια.

Εάν ανησυχείτε για την αύξηση των επιπέδων του σακχάρου και της ινσουλίνης στο αίμα που προκαλείται από τα φρούτα, απολαύστε μια χούφτα σπόρους ή ξηρούς καρπούς ως σνακ- η πρωτεΐνη στους σπόρους μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των αυξανόμενων επιπέδων γλυκόζης. Στόχος είναι οι δύο έως τρεις μερίδες φρούτων την ημέρα και η αύξηση της πρόσληψης φυτικών ινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών.

Το χρώμιο είναι ένα σημαντικό ορυκτό που εμπλέκεται στη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος και των επιπέδων ινσουλίνης. Αυτό μπορεί μερικές φορές να είναι χαμηλό σε μια ιδιαίτερα εκλεπτυσμένη διατροφή. Επιλέξτε πιο σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το μπρόκολο και τα καρύδια μπορούν να βοηθήσουν για την παροχή αυτή.

Υγιή λίπη! Τα ακόρεστα λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για τη διαχείριση των συμπτωμάτων του συνδρόμου των πολυκυστικών ωοθηκών. Τα ακόρεστα λιπαρά οξέα είναι ζωτικής σημασίας σε μια δίαιτα για πολυκυστικές ωοθήκες, καθώς βοηθούν στη διατήρηση του κυτταρικού τοιχώματος, το οποίο απορροφά τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε. Τα ακόρεστα λιπαρά οξέα συμβάλλουν επίσης στην αποκατάσταση της ισορροπίας των ορμονών, τη διαχείριση βάρους και μπορεί να βοηθήσουν τη γονιμότητα. Λίπη «Υγιή» μπορεί να περιλαμβάνουν τα λιπαρά ψάρια (σολομός ή το σκουμπρί), το αβοκάντο και το ελαιόλαδο. Τα τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο είναι επίσης σημαντικό να συμπεριληφθούν. Αυτό γιατί μια ανεπάρκεια σε μαγνήσιο έχει πρόσφατα συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο της αντίστασης στην ινσουλίνη. Τα σκούρα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι μπορούν να σας βοηθήσουν να σας προμηθεύσουν με το ιχνοστοιχειο.

Βιολογικό κρέας! Είναι σημαντικό να τρώτε καλής ποιότητας, άπαχο κρέας, αν υποφέρετε από το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών. Το κρέας του ζώου που τρέφεται με χόρτα περιέχει λιγότερες ορμόνες και τα ζώα είναι λιγότερο πιθανό να έχουν τραφεί με γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα. Τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα σύμφωνα με το πρότυπο της κτηνοτροφίας, συχνά περιέχουν φυτοφάρμακα, αν καταναλωθούν, μπορεί να είναι πιο δύσκολο να διαχειριστείτε τα επίπεδα των ορμονών και να αντιμετωπίσετε τα συμπτωμάτων του συνδρόμου. Εκτός από το βιολογικό κρέας, βιολογικά γαλακτοκομικά προϊόντα, είναι καλύτερα με τη μορφή των φυσικών, το φυσικό γιαούρτι, (αντί για τυρί ή γάλα) συνιστάται καθώς περιέχει βακτήρια επωφελής σε μια διατροφή για το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών.

Εγκυμοσύνη! Εάν προσπαθείτε να μείνετε έγκυος, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εξετάσετε εάν παίρνετε τη σωστή ποσότητα των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή σας για τις πολυκυστικές ωοθήκες. Έχει βρεθεί ότι η σεξουαλική ορμόνη δεσμεύοντας σφαιρίνη είναι συνήθως χαμηλή σε γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες. Οι λιγνάνες, που βρέθηκαν στους σπόρους, τα ρεβίθια και τα καρότα λιναριού και σουσάμι αυξάνουν την ορμόνη αυτή.

Η δίαιτα των Ορμονών Όλες όσες έχουν ορμονικά προβλήματα, σίγουρα αντιμετωπίζουν και ζητήματα με το βάρος τους. Το διατροφικό αυτό πλάνο είναι σχεδιασμένο γι' αυτές τις περιπτώσεις. Ωστόσο, για να το ακολουθήσετε απαιτείται πειθαρχία και θέληση. Απλές τακτικές διατροφής, ενώνουν τα κομμάτια του σύνθετου ορμονικού «παζλ» κάθε γυναικείου οργανισμού, βοηθώντας σας να χάσετε βάρος, αλλά και να απαλλαγείτε από διαταραχές, ενοχλήσεις και φλεγμονές, που σας εμποδίζουν να απολαύσετε την καθημερινότητά σας. Η κάθε ορμόνη παίζει και ένα διαφορετικό ρόλο και σε δεδομένες περιόδους της ζωής σας... τρελαίνεται και δημιουργεί προβλήματα στον οργανισμό και το σώμα σας. Η συγκεκριμένη διατροφή έχει σκοπό να καταπολεμήσει τις ορμονικές διαταραχές σε κάθε οργανισμό και ταυτόχρονα να εξασφαλίσει απώλεια βάρους και λίπους

 

Έχει διαβαστεί 846 φορές

Διαμοιρασμός σε Κοινωνικά Δίκτυα: