Αρχική Ειδήσεις Τοπικά Οχι στην αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου από τους κατοίκους που ζητούν να συζητηθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο της Πάτρας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

Οχι στην αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου από τους κατοίκους που ζητούν να συζητηθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο της Πάτρας

από Αλέξανδρος Κογκόλης
Οχι στην αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου από τους κατοίκους που ζητούν να συζητηθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο της Πάτρας

Η πρότασή τους για το θέμα

Όχι στην αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου ή αναβολή για ένα τουλάχιστο χρόνο προτείνει η Συντονιστική Επιτροπή των Κατοίκων των οδών Κανακάρη Β΄ & Κορίνθου, προς το δημοτικό συμβούλιο και τους φορείς μετά από πολλές συναντήσεις, συζητήσεις, προβληματισμούς και όπως υποστηρίζει έγιναν το τελευταίο διάστημα.

Οι λόγοι που επιβάλουν την εφαρμογή της ανωτέρω πρότασής αναφέρουν οι κάτοικοι είναι:

"1)      Με την αντιδρόμηση της οδού Κορίνθου δεν αποφεύγουμε την διέλευση των οχημάτων μέσα από το κέντρο της πόλης, διότι με αυτή την κίνηση προεκτείνουμε την Εθνική οδό Πατρών-Κορίνθου.

2)      Σχεδιάζεται να δημιουργηθούν δύο παράλληλοι κεντρικοί άξονες για την πόλη, εκ των οποίων ο ένας είναι προβληματικός. Δηλαδή η οδός Κανακάρη Β’ έχει αρκετές υψομετρικές διαφορές και μετά την διασταύρωση με την οδό Καρόλου (που ο δρόμος στενεύει αρκετά, τύπου μπουκάλα), θα διέρχεται ένα όχημα την φορά. Τι θα συμβαίνει κάθε φορά που σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης χρειαστεί να σταματήσει ένα Ασθενοφόρο, Πυροσβεστικό, κ.τ.λ.; Περαιτέρω δε οι κάδοι απορριμμάτων πού θα τοποθετηθούν, όταν τα υπάρχοντα πεζοδρόμια είναι ήδη στενά;

3)      Η δημιουργία ενός ακόμα δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, διασχίζοντος συνοικίες στις παρυφές του αλσυλλίου, συνεπάγεται επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την εκροή καυσαερίων. Δηλ. με το να κινείται ένα οποιοδήποτε όχημα σε ανωφέρειες σημαίνει ότι εκλύει πολύ περισσότερους ρύπους.

4)      Πως θα εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, οι φοιτητές οι ηλικιωμένοι για την μετάβασή τους προς το Νοσοκομείο, βόρειες συνοικίες, Πανεπιστήμιο, όταν η αστική γραμμή μετά την πλατεία Πυροσβεστίου μέχρι τον κόμβο Κουρτέση μεταφέρεται πολύ μακριά, βόρεια στο άνω άκρο της πόλης, στη διάνοιξη της οδού Κανακάρη Β’;  Πού θα τοποθετηθούν οι στάσεις;

5)      Τι προέβλεπε αρχικά η Μελέτη Δοξιάδη για την οδό; Έχει γίνει επικαιροποίηση της Μελέτης σε λειτουργικά ζητήματα, στα νέα δεδομένα για την πόλη, όπως η αφαίρεση θέσεων στάθμευσης, η μετακίνηση μιας κεντρικής αστικής γραμμής και ειδικά είχε προβλέψει την κατασκευή της  Μικρής Περιμετρικής που θα απορροφήσει μεγάλη κίνηση οχημάτων;

6)      Είχαν προβλεφθεί οι υψομετρικές διαφορές που δημιουργούν προβλήματα ασφάλειας των διερχομένων πεζών, ΑΜΕΑ και οχημάτων; Είχε προβλεφθεί οι κάτοικοι της οδού Κανακάρη Β΄ να βρεθούν με γκρεμό έξω από τα σπίτια τους, ιδιαίτερα με τα υπάρχοντα πολύ στενά πεζοδρόμια;

7)      Τι θα συμβεί στην διασταύρωση τω οδών Κανακάρη Β΄ και Μικρής Περιμετρικής (που είναι εκτός κόμβου Κουρτέση), όπου υπάρχει και έξοδος ενός πολυπληθούς Σχολικού Συγκροτήματος ημερήσιας και εσπερινής λειτουργίας;

8)      Ο παράγοντας χρόνος επιβάλει ευκολότερη την έξοδο από την πόλη, λόγω συμπιεσμένου χρονικού εύρους και η οδός Κανακάρη Β΄ με τα 6,5 μέτρα πλάτος αδυνατεί να ανταποκριθεί".

 

Επίσης προτείνουν την προσωρινή αναβολή για ένα (1) χρόνο της αντιδρόμησης προκειμένου:

1)      Να λειτουργήσει η Μικρή Περιμετρική και να έχουμε τα νέα δεδομένα,

2)      Να δοθούν ουσιαστικές λύσεις στα ανωτέρω προβλήματα,

3)      Να μην δαπανηθούν ατελέσφορα Δημόσια χρήματα.

 

και ζητούν η ανωτέρω πρόταση  να κατατεθεί προς συζήτηση στο αμέσως επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο.

 

Έχει διαβαστεί 1344 φορές