Μετάβαση στο περιεχόμενο
Αρχική Ειδήσεις Επικαιρότητα Πάτρα: Η πρώτη σύλληψη για το 2017 ήταν... για το ποτό!

Πάτρα: Η πρώτη σύλληψη για το 2017 ήταν... για το ποτό!

από Lepanto RTV

Τρεις άνδρες «μπούκαραν» σε μαγαζί στην οδό Ηφαίστου και άρπαξαν... Ποτά!

Συνελήφθησαν, χθες το πρωί στην Πάτρα, από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης Πατρών τρεις ημεδαποί, άνδρες ηλικίας 21,19 και 18 ετών, οι οποίοι αφού παραβίασαν πόρτα καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος,  αφαίρεσαν από το εσωτερικό του, έξι φιάλες οινοπνευματωδών ποτών και ένα φορητό υπολογιστή.

Οι αστυνομικοί βρήκαν στην κατοχή των δραστών δύο από τις φιάλες και τον φορητό υπολογιστή, τα οποία κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον παθόντα.

Έχει διαβαστεί 1611 φορές

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


ΤΟΠΙΚΑ


ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ