Αρχική Ειδήσεις Τοπικά Αχαΐα: Εισαγγελέας για Πατρών – Κορίνθου, τρένο, Ιόνια και φράγμα Πείρου
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

Αχαΐα: Εισαγγελέας για Πατρών – Κορίνθου, τρένο, Ιόνια και φράγμα Πείρου

από Αλέξανδρος Κογκόλης
Αχαΐα: Εισαγγελέας για Πατρών – Κορίνθου, τρένο, Ιόνια και φράγμα Πείρου

Το κόστος των αποζημιώσεων για τις απαλλοτριώσεις στο μικροσκόπιο

Στο μικροσκόπιο των ελεγκτικών μηχανισμών στέλνει ο υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης τις απαλλοτριώσεις που έγιναν σε τέσσερα μεγάλα έργα από την περιοχή. Η διαδικασία αφορά στο ύψος των αποζημιώσεων ανά περίπτωση στην Πατρών – Κορίνθου, στον σιδηρόδρομο, στην Ιόνια οδό και στην κατασκευή του φράγματος πείρου-παραπείρου.

Το ύψος των αποζημιώσεων και οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν, θα βρεθούν στο μικροσκόπιο των εισαγγελικών αρχών, προκειμένου να διαπιστωθεί – αφού πρώτα ελεγχθεί –  κατά πόσο σε πολλές περιπτώσεις κατά το δοκούν και με περίεργες διαδικασίες και διασυνδέσεις δόθηκαν  καταχρηστικές αποζημιώσεις προς όφελος συγκεκριμένων προσώπων.

Να σημειωθεί πως σε επίπεδο τεχνικού κόσμου και στη Δυτική Ελλάδα, η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί κοινό μυστικό πως έμπαζε από παντού όταν ήταν σε εξέλιξη η καταβολή των αποζημιώσεων και ο καθορισμός του ύψους αυτών.

Αποτέλεσμα των αδιαφανών και περίεργων διαδικασιών που ακολουθήθηκαν προκειμένου να δοθούν αποζημιώσεις σε ιδιοκτήτες ακινήτων σε σημεία από όπου περνούσαν αυτά τα έργα, είχαν ως αποτέλεσμα ,την εκτόξευση του κόστους τους αλλά και συγχρόνως την απώλεια μεγάλων χρηματικών ποσών τα οποία θα μπορούσαν εάν είχαν διαφυλαχθεί, να χρησιμοποιηθούν για την επιλογή άλλων διαδικασιών και τεχνικών μεθόδων στην ολοκλήρωση αυτών των έργων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του νέου σιδηροδρόμου και της διέλευσης του τρένου από τον πολεοδομικό ιστό της Πάτρας για τον οποίο υπάρχει σωρεία ενστάσεων από πλευράς φορέων αλλά και τοπικό – αυτοδιοικητικών  ως προς τον τρόπο που πρέπει να γίνει.

Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές από την πλευρά του  τεχνικού κόσμου, εάν είχαν διαφυλαχθεί τα ποσά τα οποία δόθηκαν για αποζημιώσεις σε ιδιοκτήτες ακινήτων από περιοχές που περνάει ο σιδηρόδρομος, σήμερα θα υπήρχε «κουμπαράς» ώστε να μπορεί να διέλθει ο σιδηρόδρομος μέσα από την Πάτρα σε μεγάλη έκταση υπογείως και όχι να αναζητούνται λύσεις οι οποίες θα είναι προσαρμοσμένες στις οικονομικές δυνατότητες που υπάρχουν, αφού τα χρήματα «φαγώθηκαν» στις απαλλοτριώσεις και άλλες περίεργες κοστολογήσεις.

 

Έχει διαβαστεί 1432 φορές
">

  •