«Κάθε τροχαίο ατύχημα ή δυστύχημα, συνιστά ανυπολόγιστο πόνο και μία πληγή που σε πολλές περιπτώσεις δεν κλείνει ποτέ για τους συμπολίτες μας. Έχουμε κάθε λόγο λοιπόν, ως Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, να θέτουμε στην κορυφή της ατζέντας μας κάθε έργο, κάθε δράση και κάθε μέτρο που ενισχύει την οδική ασφάλεια. Αποδίδουμε ύψιστη σημασία στα ζητήματα ασφαλούς προσβασιμότητας» ανέφερε στην τοποθέτησή του ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης, Χαράλαμπος Μπονάνος, τονίζοντας ότι η Περιφερειακή Αρχή κατά τη διάρκεια της πρώτης θητείας έχει διαθέσει πάνω από 150 εκ. ευρώ σε έργα οδικής ασφάλειας και παράλληλα υλοποιεί εκτεταμένο πρόγραμμα σήμανσης και ηλεκτροφωτισμού σε όλη την Περιφέρεια, καθώς επίσης πρόγραμμα κατασκευής Έξυπνων Διαβάσεων σε κόμβους της Δυτικής Ελλάδας, με προϋπολογισμό 18 εκ. ευρώ, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
«Γνωρίζω καλά ότι η βελτίωση των οδικών υποδομών είναι ένας ασταμάτητος αγώνας. Ανάγκες υπήρχαν και πάντοτε θα υπάρχουν. Γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να θέτουμε τα ζητήματα ασφαλούς προσβασιμότητας σε προτεραιότητα και με τις οικονομικές δυνατότητες που έχουμε, να βελτιώνουμε διαρκώς τους δρόμους μας» τόνισε, προσθέτοντας πως «κανείς μας δεν μπορεί να αισθάνεται καλά και να πάψει να προσπαθεί, μέχρι τα τροχαία να μειωθούν στο ελάχιστο. Γι’ αυτό, πέρα από τα έργα οδικής ασφάλειας, τεράστια σημασία έχει και η οδική συμπεριφορά όλων μας, ένα ζήτημα για το οποίο, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», καταβάλλει διαρκείς προσπάθειες, πολλά χρόνια τώρα» τόνισε και συνεχάρη το Ινστιτούτο, αλλά και προσωπικά την Πρόεδρο του, Βασιλική Δανέλλη - Μυλωνά για το διαρκή αγώνα που δίνει με στόχο τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και δημιουργίας ορθής οδηγικής κουλτούρας των νέων.
Από την πλευρά της η κ. Δανέλλη - Μυλωνά, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Σαν σήμερα πριν 20 χρόνια συνέβη αυτό που κανένας γονιός δεν μπορεί καν να φανταστεί… Σαν σήμερα χάθηκε ο Πάνος μας στην τότε εθνική καρμανιόλα της Κορίνθου Πατρών. Ο Πάνος ήταν γεμάτος ζωή και κατάφερε ακόμα και έχοντας «φύγει» να τη μεταδώσει και να εμπνεύσει, συσπειρώνοντας Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, φορείς και Οργανισμούς, Εταιρείες και φυσικά πρόσωπα για έναν κοινό στόχο…να έχουν όλα τα ταξίδια γυρισμό!».
Η Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» καταφανώς συγκινημένη πρόσθεσε: «Είμαι πεπεισμένη πως η συνεργασία μας για την προστασία της ζωής στους δρόμους είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη των υψηλότερων προτύπων Οδικής Ασφάλειας της περιοχής που μας φέρνουν πιο κοντά στο κοινό μας όραμα για έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα.».
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της «Ολυμπίας Οδού» και μέλος ΔΣ του ΙΟΑΣ, Παναγιώτης Παπανικόλας αναφέρθηκε στην Πατρών – Αθηνών που διαχειρίζεται η Ολυμπία Οδός, τονίζοντας:
«Η εκπλήρωση της αποστολής του νέου αυτοκινητόδρομου καταδεικνύεται από το γεγονός ότι πλέον κανείς δεν μπορεί να φανταστεί τη διαδρομή από την Αθήνα στην Πάτρα χωρίς την Ολυμπία Οδό. Ως διαχειριστής μιας δημόσιας οδικής υποδομής, κύριο μέλημά μας είναι η βελτίωση της οδικής ασφάλειας και η συνεχής επέκταση των υπηρεσιών μας. Από την έναρξη της Παραχώρησης τον Αύγουστο του 2008 μέχρι σήμερα, καταγράφεται 96% μείωση των δυστυχημάτων στην Κορίνθου-Πατρών και 82% σε όλο το δίκτυο. Απτό παράδειγμα, το τελευταίο τριήμερο, όπου οι άνθρωποί μας διαχειρίστηκαν 272 συμβάντα, εκ των οποίων τα 23 ήταν ατυχήματα με υλικές ζημιές και κανένα από αυτά δυστύχημα».
Αναφερόμενος ο ίδιος στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας και την εκπαίδευση των νέων σε θέματα οδικής ασφάλειας, πρόσθεσε: «Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μας, μέχρι σήμερα έχουμε εκπαιδεύσει μαζί με το ΙΟΑΣ 15.000 μαθητές από σχολεία κατά μήκος της Ολυμπίας Οδού, πραγματοποιούμε καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στα social media και φιλοξενούμε φοιτητές και μαθητές στις εγκαταστάσεις μας» και καταλήγοντας,παρατήρησε:«Ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών είναι από μόνος του η απάντηση στο βασικό ζήτημα της οδικής ασφάλειας, ωστόσο, η ανάγκη ελαχιστοποίησης της πιθανότητας ανθρώπινου λάθους παραμένει πρόκληση για εμάς, διότι ο στόχος που έχουμε θέσει μαζί με τον μεγάλο μας μέτοχο, την VINCI Concessions, είναι τα «μηδενικά ατυχήματα».