Αρχική Ειδήσεις Τοπικά Πάτρα: Τί ζήτησαν οι έμποροι από τον Χρήστο Σπίρτζη
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

Πάτρα: Τί ζήτησαν οι έμποροι από τον Χρήστο Σπίρτζη

από Lepanto RTV
Πάτρα: Τί ζήτησαν οι έμποροι από τον Χρήστο Σπίρτζη

Υπόμνημα του Συλλόγου

Κατάθεση επιτολής – υπομνήματος από τον ΕΕΣΠ στον Υπουργό  Υποδομών & Μεταφορών κατά την επίσκεψή του στην Πάτρα

Σας κοινοποιούμε επιστολή - υπόμνημα του Εμπορικού & Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών, η οποία επιδόθηκε χθες 24/1/2017, στον  Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη σε συνάντηση που είχε με τον Πρόεδρο του ΕΕΣΠ κ. Γιώργο Ρώρο, τον Αν. Ταμία του ΕΕΣΠ κ. Πολυχρόνη Θωϊδη και τον Ειδ. Συνεργάτη Υπεύθυνου Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου του ΕΕΣΠ, κ. Μάκη Μακρή.  Η επιστολή αφορά σε παρεμβάσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα  που έχει ανάγκη η πόλη και η ευρύτερη περιοχή (ολοκλήρωση των οδικών αξόνων, της σιδηροδρομικής γραμμής, μείωση των διοδίων στην Ν.Ε.Ο., πάρκινγκ ιστορικού κέντρου Πάτρας κ.ά.)

 

«Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών, ιδρύθηκε το 1904 και μετράει ιστορία 113 ετών. Είναι ο πιο παλαιός Εμπορικός Σύλλογος. Είναι από τους πιο δραστήριους Εμπορικούς Συλλόγους με εγγεγραμμένα Μέλη 2500 και με μεγάλη συμμετοχή στα δρώμενα της πόλης αλλά και της χώρας. Από νωρίς ο Εμπορικός Σύλλογος διέκρινε ότι η ανάπτυξη της Πάτρας πρέπει να στηριχθεί σε τρεις βασικούς πυλώνες:

Το εμπόριο και τη βιομηχανία
Τις Μεταφορές (λιμάνι, οδικοί άξονες κ.α.)
Την ίδρυση του Πανεπιστημίου στην Πάτρα (εφαρμοσμένη έρευνα)

Όλοι οι μεγάλοι στόχοι της πόλης, το Λιμάνι -  «απελευθέρωση» του θαλασσίου μετώπου, η ακτοπλοϊκή γραμμή Πάτρα – Ιταλία, το Πανεπιστήμιο, η εθνική οδός Πάτρα – Τρίπολη (111) διεκδικήθηκαν και κατακτήθηκαν με αγώνες στους οποίους πρωταγωνίστησε ο Εμπορικός Σύλλογος Πατρών.

Σήμερα, με την οικονομική κρίση και την ύφεση εξαιτίας των μνημονιακών πολιτικών,  ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών δίνει ακόμα πιο σκληρό αγώνα για τα οφέλη της πόλης και της περιοχής εν γένει. Η υπόσχεση του Πρωθυπουργού για την απόδοση του θαλασσίου μετώπου στην πόλη της Πάτρας, είναι ένα τεράστιο όφελος για την πόλη και σε συνδυασμό με στοχευμένες παρεμβάσεις μπορεί να δώσουν αναπτυξιακή πνοή όχι μόνο στην Πάτρα αλλά και σε ένα μεγάλο κομμάτι της Δυτικής Πελοποννήσου (λιμάνι, διαμετακομιστικό κέντρο). Συγκεκριμένα, τα αιτήματα του ΕΕΣΠ εστιάζονται στα τέσσερα ακόλουθα βασικά σημεία:

Επιτάχυνση και ολοκλήρωση του έργου της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ και του σιδηροδρόμου. Η καθυστέρηση των συγκεκριμένων έργων δρουν ανασταλτικά για  την πόλη, την περιοχή, το εμπόριο και το λιμάνι της Πάτρας.
Μείωση του κόστους των διοδίων στη Ν.Ε.Ο. Αντιλαμβάνεστε ότι οι υπηρεσίες που παρέχονται αυτή τη στιγμή σε έναν αυτοκινητόδρομο  «καρμανιόλα» όπως συχνά χαρακτηρίζεται, δεν αντιστοιχούν στο αντίτιμο των διοδίων που πληρώνουν οι  διερχόμενοι οδηγοί. Ωστόσο, ακόμα και όταν ολοκληρωθεί το έργο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η οικονομική κατάσταση γενικότερα.
Υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής όσον αφορά στο κομμάτι του  αστικού ιστού (Αγ. Διονύσιος έως Λιμάνι). Πρόκειται για ένα αίτημα τόσο του εμπορικού κόσμου όσο και των πολιτών της Πάτρας, καθώς θα ήταν απαράδεκτο να αποκοπεί η πόλη. Να μη συνεχιστεί η εγκληματική πολιτική των τειχών προς το παραλιακό μέτωπο.
Έναρξη των εργασιών αποκατάστασης της Ν.Ε.Ο. Πατρών Πύργου. Η Ν.Ε.Ο. Πατρών Πύργου, αποτελεί διεκδίκηση χρόνων καθώς όχι μόνο αποκόπτει την Πάτρα από τη Νοτιοδυτική  Πελοπόννησο και ιδιαίτερα την Αρχαία Ολυμπία, αλλά δεν αποτελεί ασφαλή αυτοκινητόδρομο με αποτέλεσμα να συμβαίνουν συνεχώς τροχαία ατυχήματα.
Να συμπεριληφθεί για το ιστορικό κέντρο της Πάτρας, ειδική τροποποίηση που να περιλαμβάνει πέντε (5) πάρκινγκ στεγασμένα που δεν έχουν συμπεριληφθεί, μια και η διάταξη κάνει αναφορά μόνο για αίθρια καθώς και ειδική μέριμνα για τα πάρκινγκ που δεν προβλέπει ο Νόμος με αποτέλεσμα να αναγκαστούν σε κλείσιμο πλέον των 25 επιχειρήσεων.

Κύριε Υπουργέ,

Η Πάτρα είναι η τρίτη πόλη της χώρας και μία από τις βασικές εισόδους, με λιμάνι, πανεπιστήμιο και εμπόριο (αγορά ευρωπαϊκών προδιαγραφών). Εγκαταλείφθηκε από ανερμάτιστες πολιτικές που υποτίμησαν και εγκατέλειψαν την πόλη – τον δυτικό άξονα με αποτέλεσμα αντί να είναι πόλος έλξης, πόλη πλούτου και ευημερίας και να αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης της χώρας, έχει αποκλειστεί και παραγκωνιστεί.

Παρακαλούμε για το έντονο ενδιαφέρον σας τόσο προσωπικά, όσο και της κυβέρνησής σας.»

 

 

Οι απαντήσεις του Υπουργού για τα θέματα της πόλης έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ειδικά για το θέμα των πάρκινγκ, ο Υπουργός υποσχέθηκε ειδική ρύθμιση που θα προέλθει έπειτα από τη συνεργασία του ΕΕΣΠ με τον Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού κ. Καραγκούνη Σταύρο.

Έχει διαβαστεί 1659 φορές
">

  •