Μετάβαση στο περιεχόμενο
Αρχική Ειδήσεις Τοπικά Προχωρούν σε συλλαλητήριο στο Αγρίνιο οι αγρότες του μπλόκου Λεπενούς

Προχωρούν σε συλλαλητήριο στο Αγρίνιο οι αγρότες του μπλόκου Λεπενούς

από ΜΑΝΤΩ ΚΑΠΕΝΤΖΩΝΗ
Προχωρούν σε συλλαλητήριο στο Αγρίνιο οι αγρότες του μπλόκου Λεπενούς

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες στο μπλόκο της Λεπενούς. Μετά από σύσκεψη που πραγματοποίησαν αποφάσισαν να προχωρήσουν σε συλλαλητήριο το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου, στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου.

Η σχετική ανακοίνωση:

ΜΠΛΟΚΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΛΕΠΕΝΟΥΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Μετά τη χθεσινή συνέλευση, στις 10-2-2025, του μπλόκου κτηνοτρόφων και αγροτών της διασταύρωσης Λεπενούς, στο πλαίσιο των αποφάσεων για κλιμάκωση, που πάρθηκαν στην πανελλαδική σύσκεψη των μπλόκων που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή, προχωράμε σε μεγάλο αγροτοκτηνοτροφικό συλλαλητήριο το Σάββατο 15 Φλεβάρη, στις 12 το μεσημέρι, στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου.

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ!







πηγή:agriniopress

Έχει διαβαστεί 683 φορές

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


ΤΟΠΙΚΑ


ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ