Αρχική Ειδήσεις Επικαιρότητα ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2024: ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΟΥΝ & ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2024: ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΟΥΝ & ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

από ΜΑΝΤΩ ΚΑΠΕΝΤΖΩΝΗ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2024: ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΟΥΝ & ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Η πρώτη Κυριακή του έτους με ανοιχτά μαγαζιά θα είναι η 14η Ιανουαρίου

Οι χειμερινές εκπτώσεις 2024 έρχονται και η έναρξή τους για φέτος είναι προγραμματισμένη για τις 8 Ιανουαρίου 2024 ενώ θα διαρκέσουν έως και τις 29 Φεβρουαρίου.

Επίσης η πρώτη Κυριακή του έτους με ανοιχτά μαγαζιά θα είναι η 14η Ιανουαρίου με το προτεινόμενο ωράριο να είναι από τις 11π.μ. έως τις 6μ.μ.

Το νομοσχέδιο του του υπουργείου Ανάπτυξης προβλέπει ότι οι χειμερινές εκπτώσεις αρχίζουν τη δεύτερη Δευτέρα κάθε Ιανουαρίου και ολοκληρώνονται στα τέλη του Φεβρουαρίου.

Έτσι, δεδομένου ότι φέτος η πρωτοχρονιά πέφτει ημέρα Δευτέρα, οι εκπτώσεις ξεκινούν νωρίτερα από τις άλλες χρονιές.

Θέλοντας να διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα παραπλανητικών «προσφορών», η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος έχει δώσει τους 5 κανόνες που θα πρέπει να ακολουθήσουν.

1. Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.

2. Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες

3. Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς. Ιδίως να ερευνούν αν και κατά πόσο επιβάλλονται τόκοι στην αγορά αυτή, αφού, στην περίπτωση αυτή, το κόστος αγοράς αυξάνει ραγδαία.

4. Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής

5. Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Επίσης, σημειώνει ότι: Καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι ότι η καταναλωτική φρενίτιδα που με τεχνικές marketing δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου (Βlack Friday, άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, λευκές νύκτες κ.λπ.) έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι «πρέπει» να εκμεταλλευτεί τις προσφορές σπεύδοντας στα μαγαζιά.

https://pelop.gr/

Έχει διαβαστεί 5146 φορές