Αρχική Ειδήσεις Επικαιρότητα Κυβέρνηση: Μάχη με τα προβλήματα της καθημερινότητας - Οι παρεμβάσεις στη Θεσσαλία και ο συμβολισμός της μείωσης των διοδίων
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

Κυβέρνηση: Μάχη με τα προβλήματα της καθημερινότητας - Οι παρεμβάσεις στη Θεσσαλία και ο συμβολισμός της μείωσης των διοδίων

από Lepanto RTV
Κυβέρνηση: Μάχη με τα προβλήματα της καθημερινότητας - Οι παρεμβάσεις στη Θεσσαλία και ο συμβολισμός της μείωσης των διοδίων

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να πετύχει ένα ουσιαστικό restart, με την ανάδειξη κρίσιμων έργων τοπικού και εθνικού χαρακτήρα που υλοποιούνται συνδυαστικά με τις ανακοινώσεις από βήματος ΔΕΘ

Η εικόνα της πρώτης «τηλεοπτικής» δημοσκόπησης για την πολιτική σεζόν που ξεκινά, αυτής της MRB για το Open, αποτυπώνει μια κατάσταση που δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτική για το πολιτικό σύστημα, με τον προβληματισμό των πολιτών να μεγαλώνει. Και ενώ η ΝΔ στους δείκτες με αναγωγή παραμένει πρακτικά στα ποσοστά των ευρωεκλογών (27,7%), με το ΠΑΣΟΚ δεύτερο (13,4% και τον ΣΥΡΙΖΑ (10,9%) καθαρά πλέον τρίτο να αισθάνεται την ανάσα της Ελληνικής Λύσης του Κυριάκου Βελόπουλου, είναι η καθημερινότητα των πολιτών που αναδεικνύεται ως το μεγαλύτερο «αγκάθι» και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη πρόκληση για την κυβέρνηση. 

Απούσης ουσιαστικής αντιπολίτευσης, μιας και τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και το ΠΑΣΟΚ βρίσκονται σε φάση εσωτερικής αναδιοργάνωσης, η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τη δεδομένη φθορά, αλλά και τον κλιμακούμενο προβληματισμό των πολιτών για μια σειρά ζητημάτων. Αυτό καλείται να αντιμετωπίσει και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος θέλει να πετύχει ένα ουσιαστικό restart, με την ανάδειξη κρίσιμων έργων τοπικού και εθνικού χαρακτήρα που υλοποιούνται-δεν εξαγγέλλονται απλώς-, συνδυαστικά με τις ανακοινώσεις από βήματος ΔΕΘ, με δεδομένες στοχεύσεις τις οικογένειες, τους κοινωνικά πιο ευάλωτους, αλλά και τη λεγόμενη «μεσαία τάξη» που αντιμετωπίζει το επαυξημένο κόστος ζωής. 

Οι μειώσεις των διοδίων

Οι ανακοινώσεις για μειώσεις στις τιμές των διοδίων είναι ένα απτό παράδειγμα, το οποίο ο κ. Μητσοτάκης επιστρατεύει για να καταδείξει ότι η κυβέρνηση αξιοποιεί κάθε διαθέσιμο πόρο προς όφελος των πολιτών. Αυτό έγινε με το παράδειγμα της Αττικής Οδού που περνά για μερικούς μήνες στο δημόσιο, πριν μεταβιβαστεί στη νέα ανάδοχο εταιρίας, με την τιμή διέλευσης να μειώνεται στα 2,5 ευρώ από τα 2,8 σήμερα. Ομοίως ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε χθες ότι το όφελος των 16 δισ. που προέκυψε για το δημόσιο από την αναχρηματοδότηση της σύμβασης παραχώρησης του έργου Μαλιακός - Κλειδί θα αξιοποιηθεί υπέρ των οδηγών, με τη μείωση της τιμής διέλευσης και συγκεκριμένα με μειώσεις στους σταθμούς διοδίων, από αυτόν της Πελαγίας ως τον σταθμό στο Κλειδί, με συνολικό όφελος από 2,8 έως 3 ευρώ στη διαδρομή.

Ομιλία στην εκδήλωση με θέμα «Στρατηγικό Σχέδιο για την Ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας»


Το χρηματοδοτικό πακέτο και τα έργα στη Θεσσαλία

Ευρισκόμενος, πάντως, στη Θεσσαλία που έχει δοκιμαστεί πολλαπλά τα προηγούμενα χρόνια, τόσο με τις φυσικές καταστροφές όσο και με καταστροφές στο ζωικό κεφάλαιο, ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε αποφασισμένος να ξαναπιάσει το νήμα. 

Εγκαινιάζοντας υποδομές, όπως τα δύο κέντρα Υγείας σε Μουζάκι και Καρδίτσα, αλλά και μιλώντας ευρύτερα για το χρηματοδοτικό πρόγραμμα αποκατάστασης της περιοχής που υπέστη μια ισοπεδωτική καταστροφή, ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για ένα ποσό άνω των 3 δισ. ευρώ που θα επιστρατευθεί, τονίζοντας ότι αυτό είναι εφικτό χάρη στην καλή πορεία της ελληνικής οικονομίας.

Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο νεόδμητο υπερσύγχρονο κέντρο υγείας Μουζακίου


Πάνω από 600 εκατομμύρια ευρώ έχουν ήδη αποδοθεί για την αποκατάσταση των καταστροφών, ενώ τώρα δρομολογούνται και σημαντικά αντιπλημμυρικά έργα, μικρότερης και μεγαλύτερης κλίμακας. Συγκεκριμένα, τα έργα στις τέσσερις περιφερειακές ενότητες της Θεσσαλίας (Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα, Μαγνησία) που υλοποιούνται από την 1η Σεπτεμβρίου από την Περιφέρεια Θεσσαλίας ανέρχονται σε 75 εκατομμύρια ευρώ. 
Παράλληλα, όπως έγραψε από χθες το protothema.gr, η ολλανδική HVA που έχει εκπονήσει το master plan για την αποκατάσταση της περιοχής, ανέλαβε τις μελέτες για τέσσερα σημαντικά έργα που έπρεπε να επικαιροποιηθούν λόγω των νέων δεδομένων μετά τον Daniel. 

Ο λόγος για τα δύο φράγματα σε Μουζάκι και Πύλη, τη Διώρυγα της Γυρτώνης με κατεύθυνση του νερού προς την Κάρλα, αλλά και παρεμβάσεις στο θυρόφραγμα της Κάρλας. Μέρος της μελέτης θα πληρωθεί από χορηγία της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, ενώ προοδευτικά και αυτά τα έργα θα μπουν σε φάση υλοποίησης. Επίσης, δρομολογούνται μια σειρά αρδευτικών έργων από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, καθώς η Θεσσαλία αντιμετωπίζει και τον κίνδυνο της λειψυδρίας. 

Πολλή δουλειά για να γίνει

Ο πρωθυπουργός ήρθε και χθες αντιμέτωπος με διαμαρτυρόμενους πολίτες στις περιοχές που επισκέφθηκε, ενώ και τα ποσοστά της ΝΔ στις ευρωεκλογές έναντι των εθνικών εκλογών στους τέσσερις θεσσαλικούς νομούς ήταν μια υπόμνηση της σωρευώμενης δυσαρέσκειας. 

«Αυτά τα οποία κάνουμε δεν τα κάνουμε για την επικοινωνία. Τα κάνουμε γιατί πραγματικά υπάρχει πάρα, πάρα πολλή δουλειά να γίνει», είπε σε μια αποστροφή του λόγου στο δημαρχείο Κιλελέρ ο πρωθυπουργός. Ομολογουμένως, υπάρχει πολλή δουλειά για να γίνει. Και ο κ. Μητσοτάκης αντιλαμβάνεται τον πολιτικό χρόνο ως το 2027, όταν και τοποθετεί τις εκλογές, ως χρόνο δουλειάς, κατά τον οποίον όμως πρέπει να παραχθεί και μετρήσιμο αποτέλεσμα για τους πολίτες.

Κ. Μητσοτάκης από Νίκαια: Προχωράμε σε μακροπρόθεσμα έργα

Έχει διαβαστεί 451 φορές

  •