Μετάβαση στο περιεχόμενο
Αρχική Ειδήσεις Τοπικά Εγκαινιάστηκαν τα νέα γραφεία του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Αμφίσσης

Εγκαινιάστηκαν τα νέα γραφεία του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Αμφίσσης

από ΜΑΝΤΩ ΚΑΠΕΝΤΖΩΝΗ
Εγκαινιάστηκαν τα νέα γραφεία του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Αμφίσσης

Μετά τα θυρανοίξια του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Αμφίσσης, προχωρήσαμε στην κατασκευή ενός νέου χώρου εντός του παρεκκλησίου των Αρχαγγέλων, όπου θα χρησιμοποιηθεί ως γραφεία του Ιερού Ναού

Την Κυριακή 16 Ιουνίου 2024 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φωκίδος κ. Θεόκτιστος και Ποιμενάρχης μας μαζί με τον Προϊστάμενο του Ιερού Ναού μας Αρχιμ. Νεκτάριο Μουλατσιώτη και τους συνεφημερίους Πρωτοπρεσβ. Δημήτριο Βλασίου και Ανδρέα Μανιτάρα, τέλεσαν τον αγιασμό των εγκαινίων και παρέδωσαν το χώρο γραφείων σε καθημερινή χρήση, ώστε με ευπρέπεια πλέον να εξυπηρετούνται οι πιστοί ενορίτες μας.

 

Στην τελετή των εγκαινίων παρευρέθησαν ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Ιωάννης Μπούγας, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Γεώργιος Δελμούζος και ο Δήμαρχος της πόλεως κ. Παναγιώτης Ταγκαλής.



Έχει διαβαστεί 2436 φορές

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


ΤΟΠΙΚΑ


ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ