Συνέντευξη
«Προφανώς με τους παραχωρησιούχους και τους εργολήπτες από την ημέρα που αναλάβαμε μέχρι σήμερα γίνεται μία συνεχής διαπραγμάτευση, η οποία δεν θα σταματήσει και αφού τελειώσουν τα έργα.
Ο δρόμος Κορίνθου - Πατρών θα είναι έτοιμος σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα» δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε χθες στο ραδιοφωνικό σταθμό «REAL FM» και τους δημοσιογράφους Νίκο Χατζηνικολάου και Αντώνη Δελατόλα.
Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ
Η αναφορά του στο θέμα των έργων της Πατρών - Κορίνθου δεν ήταν τυχαία, καθώς τις προηγούμενες ημέρες αποκαλύφθηκε ότι η παραχωρησιούχος «Ολυμπία Οδός», έχει ζητήσει παράταση της λειτουργικής παράδοσης του οδικού άξονα κατά μια εβδομάδα, επικαλούμενη τις αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν κατά τον περασμένο χειμώνα.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ
Στην ερώτηση τι γίνεται με την ΕΟ Πατρών - Κορίνθου και τις κόντρες με τους εργολάβους, ο κ. Σπίρτζης διαβεβαίωσε ότι στα τέλη Μαρτίου ο αυτοκινητόδρομος θα είναι λειτουργικά έτοιμος. Οπως είπε χαρακτηριστικά: «Το Πάσχα οι Ελληνες θα πάνε να γιορτάσουν σε ολοκληρωμένους αυτοκινητόδρομους. Αυτό είναι το χρονοδιάγραμμα. Αυτό τηρείται. Προφανώς με τους παραχωρησιούχους και τους εργολήπτες από την ημέρα που αναλάβαμε μέχρι σήμερα, γίνεται μια συνεχής διαπραγμάτευση, η οποία δε θα σταματήσει και αφού τελειώσουν τα έργα. Ο δρόμος Κορίνθου - Πατρών θα είναι έτοιμος σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα λειτουργικά».
Οπως εξήγησε ο κ. Σπίρτζης, μετά την 31η Μαρτίου, θα υπάρχουν τρία σημεία τα οποία δεν θα είναι ολοκληρωμένα πλήρως, δηλαδή θα λειτουργεί μόνο η μια λωρίδα κυκλοφορίας συν η ΛΕΑ, λέγοντας μάλιστα ότι αυτό προβλέπει και η συμφωνία με τον παραχωρησιούχο και τους κατασκευαστές.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Σε αυτά τα σημεία συνεχίζονται οι αρχαιολογικές εργασίες ή έργα του σιδηροδρόμου και είναι μικρού μήκους, από 500 μέτρα, έως 1-1,5 χιλιόμετρο. «Είναι πραγματικά πολύ μικρή αυτή η απόσταση -και μάλιστα είναι σπαστή- σε σχέση με το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου. Ο υπόλοιπος αυτοκινητόδρομος θα είναι έτοιμος και επιτέλους θα έχουμε στις 31 Μαρτίου και μετά από πολλές δεκαετίες ολοκληρωμένο το όνειρο όλων μας, και των παππούδων μας, να υπάρχει ένας ασφαλής αυτοκινητόδρομος μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και μεταξύ Αθήνας και Πάτρας και η Ιόνια Οδός και ο Ε65» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.
Ο ΥΠΕΡΚΟΜΒΟΣ ΡΙΟΥ
Μετά το ορόσημο της 31ης Μαρτίου, η οριστική ολοκλήρωση των έργων όχι μόνο της Ολυμπίας Οδού, αλλά των αυτοκινητόδρομων της Ιόνιας, του Ε65 και Αιγαίου θα πρέπει να γίνει μέχρι την 31η Αυγούστου 2017. Και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι πλήρεις, και όχι απλά λειτουργικοί.
Μία εξαίρεση θα υπάρξει για τον υπερ-κόμβο Ρίου της ΕΟ Πατρών - Κορίνθου. Εδώ η ολοκλήρωση προβλέπεται να γίνει το ερχόμενο φθινόπωρο. Πάντως, στον υπερ-κόμβο στο τέλος Μαρτίου θα λειτουργήσουν οι κλάδοι προς Ιωάννινα και Αθήνα και σταδιακά θα δοθούν και οι άλλοι 6 κλάδοι προς άλλες κατευθύνσεις.
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024