- 19.2.24: 3.000€
- 29.5.24: 1.129€
- 25.6.24: 1.413€
- 2.9.24: 3.253€
- 31.10.24: 849€
- 21.11.24: 849€
- 13.12.24: 7.443€
Οι έξι από τις επτά επισκευές έγιναν σε συνεργεία της Ναυπάκτου.
Τα συνολικά ποσά από τις παραπάνω αναθέσεις επισκευών του σκουπιδιάρικου ανέρχονται στις 17.936€ και κοντεύουν τις 20.000€ αν συνυπολογίσει κανείς και επισκευή που έγινε με άλλα οχήματα στις 10.4.2024 και μας κόστισε 2.170€!!!
Το ποσό προκαλεί ζαλάδα! Είναι δυνατόν να δόθηκαν 20.000€ για επισκευές σε μια χρονιά και μάλιστα αυτό να χαλάει και πάλι δέκα μέρες μετά την τελευταία, μεγάλη, επισκευή (φωτό); Τι σόι επισκευές είναι όλες αυτές; Τι φτιάχνουν κάθε λίγο και λιγάκι και ξαναχαλάει;
Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι κάποιοι επιδίδονται επί σκοπώ στο άθλημα των συνεχών επισκευών που μάλιστα δεν μπορούν και να ελεγχθούν εύκολα για τους δικούς τους λόγους. Αλλά γιατί δεν αγοράζουν στην τελική νέο σκουπιδιάρικο με τόσα λεφτά συν όσα πιθανώς ξοδεύτηκαν για το ίδιο τα προηγούμενα χρόνια;
Τι λέει η υπηρεσία;
Τι λέει η δημοτική αρχή; Είναι χρηστή αυτή η διαχείριση των χρημάτων του δημότη έστω και αν βρήκε πάρα πολλά χρήματα μόλις ανέλαβε;
Τι εν τέλει γίνεται με το ΚΗΥ 7541 και με άλλα πιθανώς οχήματα; Να σημειώσουμε ότι πριν γίνει το άρθρο ζητήσαμε ενημέρωση για τα αίτια της βλάβης και δεν έχουμε λάβει ακόμη απάντηση από την δημοτική αρχή…
Φέτος που η δημοτική αρχή δεν ήταν υποχρεωμένη να πηγαίνει στην Πάλαιρο τα σκουπίδια (όπως έκανε η προηγούμενη από το 2021) μιας και βρήκε έτοιμο τον ΧΥΤΑ πως μπορεί να προκλήθηκαν τόσες βλάβες;
Τα είκοσι χιλιάρικα από τις τσέπες των δημοτών είναι πάρα πολλά. Και αντιστοίχως πολλά μπορούν να υποτεθούν. Όταν το φτιάχνεις στις 13 Δεκεμβρίου και χαλάει στις 25 τότε κάτι δεν πάει καλά. Ακόμη περισσότερο όταν έχεις κάνει ένα σωρό επισκευές σε μια μόνο χρονιά.
Τα ερωτήματα καταγράφηκαν. Ας ελπίσουμε να δοθούν και οι απαντήσεις.
Πηγή: Αιχμη