Αρχική Ειδήσεις Τοπικά Θρησκευτική κατάνυξη στο Ενετικό Λιμάνι της Ναυπάκτου την Μεγάλη Παρασκευή
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

Θρησκευτική κατάνυξη στο Ενετικό Λιμάνι της Ναυπάκτου την Μεγάλη Παρασκευή

από ΜΑΝΤΩ ΚΑΠΕΝΤΖΩΝΗ
 Θρησκευτική κατάνυξη στο Ενετικό Λιμάνι της Ναυπάκτου την Μεγάλη Παρασκευή

Θρησκευτική ευλάβεια και κατάνυξη θα βιώσουν και φέτος όσοι θα βρεθούν στο Ενετικό Λιμάνι της Ναυπάκτου την Μεγάλη Παρασκευή.

Η πομπή των Επιταφίων των δύο κεντρικών Ενοριών, του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Αγίου Δημητρίου και του Ιερού Ναού Αγίας Παρασκευής, συνοδεία της Παπαχαραλαμπείου Δημοτικής Φιλαρμονικής, θα καταλήξει στο Λιμάνι της πόλης, εκεί όπου δεκάδες αναμμένες δάδες έχουν τοποθετηθεί στις πολεμίστρες, ο φλεγόμενος σταυρός στέκει επιβλητικός στην είσοδο του Λιμανιού και η ατμόσφαιρα κυριαρχείται από τους Ύμνους της Ημέρας.

Φέτος, η διεθνούς φήμης Σοπράνο, Σόνια Θεοδωρίδου θα ερμηνεύσει το αριστουργηματικό έργο του σπουδαίου συνθέτη Σταύρου Κουγιουμτζή «Ύμνοι Αγγέλων σε ρυθμούς ανθρώπων».  Συμμετέχουν η Μικτή Χορωδία Ναυπάκτου και η Xορωδία της Πάτρας “CANTELENA” υπό τη διεύθυνση της μαέστρου Ελένης Παπαδοπούλου-Αραβαντινού.  Μουσική συνοδεία: Ηλίας Καλούδης και Γιώργος Κονής. Στην αφήγηση και την απαγγελία θα είναι ο ηθοποιός Λεωνίδας Κακούρης

Πρόγραμμα

«Ύμνοι Αγγέλων σε Ρυθμούς Ανθρώπων»

 

Μουσικό έργο του συνθέτη Σταύρου Κουγιουμτζή με μελοποιημένα Τροπάρια, Ψαλμούς και κείμενα από τη Μεγάλη Εβδομάδα και την Ανάσταση

 

 Περιφορά Επιταφίων

 

(συνοδεία της Παπαχαραλαμπείου Δημοτικής Φιλαρμονικής Ναυπάκτου, υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού Δημήτρη Αμπατζή)

 

- Η Ζωή εν Τάφω - Εγκώμια Μεγ. Παρασκευής (Στάση Πρώτη)

 

- Άξιον Εστί - Εγκώμια Μεγ. Παρασκευής (Στάση Δεύτερη)

 

- Αι Γενεαί Πάσαι - Εγκώμια Μεγ. Παρασκευής (Στάση Τρίτη)

 

- Πάσχα των Ελλήνων - Στ. Κουγιουμτζή

 

 

Βιογραφικά Συντελεστών:

Σόνια Θεοδωρίδου

 

Η Σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου γεννήθηκε στην Βέροια. Σπούδασε στο Εθνικό Ωδείο «Μανώλης Καλομοίρης» στην τάξη της Καίτης Παπαλεξοπούλου, απ’ όπου αποφοίτησε με διάκριση καθώς επίσης και με βραβείο «Άριστης και Διακεκριμένης Εκτέλεσης».  Της χορηγήθηκε η υποτροφία «Μαρία Κάλλας», η οποία της έδωσε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει περαιτέρω σπουδές στη Μουσική Ακαδημία της Κολωνίας και αργότερα στο Λονδίνο με την Vera Rosza. Μεταξύ άλλων, έχει ειδικευθεί στο ρεπερτόριο των Γερμανικών Τραγουδιών (Lieder) με την Elisabeth Schwarzkopf και Christa ludwig.  Η Σόνια Θεοδωρίδου έχει εμφανισθεί στα πιο σημαντικά λυρικά θέατρα της Ευρώπης όπως η Όπερα της Φρανκφούρτης, Κρατική Όπερα του Βερολίνου, Γερμανική Όπερα του Βερολίνου, Κρατική Όπερα του Αμβούργου, Εθνικό Θέατρο του Μονάχου και της Στουτγάρδης, Théâtre Royal de la Monnaie (Βρυξέλλες), Théâtre Chatelet του Παρισιού, Teatro Communale της Φιρέντζα, Teatro La Fenice της Βενετίας, Theatre της Βασιλείας, Όπερα της Λυόν και του Montpellier, Φεστιβάλ Schwetzingen, Maifestspiele του Βισμπάντεν, Opera House της Budapest, Βασιλείας, Suisse romande orchestra Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, Θέατρο Ηρώδου του Αττικού, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Αρχαίο Θέατρο Δελφών, Άμστερνταμ, Ρόττερνταμ, Βερολίνο, Κολωνία, Νέα Υόρκη, Salt Lake City, Ζάλτσμπουργκ, Βιέννη κ.α. Ως σολίστ έχει δώσει πολυάριθμες συναυλίες και ρεσιτάλ τραγουδιού στην Κολωνία (Φιλαρμονική Κολωνίας), Βουδαπέστη (Ακαδημία Franz Liszt), Ιταλία (Reggio Emilia), Ισραήλ (Φιλαρμονική Tel Aviv), Λισσαβώνα (Colosseum), Τόκυο, Φρανκφούρτη (Alte Oper), Μόναχο (Gasteig) Concertgebow και έχει συνεργαστεί με διάσημους μαέστρους και ορχήστρες όπως οι Wolfgang Sawallisch, Zubin Mehta, Sir Neville Mariner, Antonio Pappano, Rene Jacobs, Christoph von Dohnanyi, Gerd Albrecht, Garry Bertini, Ivan Fischer , Marcello Viotti, Helmut Rilling, Andras Schiff, Frans Bruggen με την Orchestra of the Age of the Enlightenment, Concerto Köln, την Φιλαρμονική της Βιέννης Suisse romande orchestra και άλλες.

Το κλασικό της ρεπερτόριο συμπεριλαμβάνει μερικούς από τους πιο σημαντικούς ρόλους όπερας, όπως οι Fiordiligi (Έτσι Κάνουν Όλες), Elvira (Don Giovanni), Pamina (Ο Μαγικός Αυλός), Alcina (Alcina), Violetta (Η Τραβιάτα), Gilda (Ριγκολέττο), Angelica (Suor Angelica), Mimi (Οι Μποέμ), Euridice (Ορφέας και Ευρυδίκη του Gluck), Salud (Η Σύντομη Ζωή), Fiorilla (Il Turco in Italia), Corinna (Il viaggio a Reims), Giulietta (I Capuletti e i Montecchi), Maria Stuarda (Maria Stuarda), Cleopatra (Ιούλιος Καίσαρας), Jenny (Mahagonny), Santuzza (Cavalleria Rusticana) κ.ά. Έχει κυκλοφορήσει δύο CD με όπερες, την “La Calisto” του Cavalli (Harmonia Mundi) και την “Conrois and his copies” του Περικλή Κούκου. Επίσης τα CD «Η Σόνια Θεοδωρίδου συναντά τον Μάνο Χατζιδάκι» (Σείριος, “Ρεσιτάλ”) (Σείριος – Οδός Πανός), Γιάννης Μαρκόπουλος «Αναγέννηση» (Κίνησις), Θάνος Μικρούτσικος “Warna” (Arcardia), Χάρης Περσίδης “Storiae d’ Amor” (Eros), ‘’Arie Antiche‘’ (Legend Classics), “Sonia Thedoridou sings Jacques Brel” (Et’cetera), Θανάσης Μωραΐτης “Pictures for the sadness of the blonde girls and of Eleni’’ (EMI Classics), Γιάννης Κωνσταντινίδης “30 Songs’’ (The Human Voice), ‘’Songs from the Big Screen” (The Human Voice), Αθανάσιος Σίμογλου “Cavafy – Shades of Love...” (The Human Voice), Μίμης Πλέσσας “Anthology’’ (The Human Voice), Αθανάσιος Σίμογλου “Cavafy II – Return” (The Human Voice). The scent of Jasmin (The Human Voice). Tον Ιούνιο του 2014 ανακίνησε εκ νέου το ζήτημα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα, μπαίνοντας στο Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου με ομάδα καλλιτεχνών, προκειμένου να κάνουν μια σιωπηλή διαμαρτυρία, ανακινώντας εκ νέου το ζήτημα και κερδίζοντας ταυτόχρονα την συμπαράσταση της παγκόσμιας καλλιτεχνικής κοινότητας. Ζει στην Αθήνα και συνεχίζει να έχει έντονη καλλιτεχνική δραστηριότητα.

 

Μικτή Χορωδία Ναυπάκτου

 

Η Μικτή Χορωδία Ναυπάκτου ιδρύθηκε το 1987 και σήμερα αριθμεί περισσότερα από 50 ενεργά μέλη. Έχει διαρκή και έντονη πολιτιστική παρουσία τόσο στη Ναύπακτο, όσο και πανελληνίως, αλλά και στο εξωτερικό, καθόσον έχει συμμετάσχει σε Χορωδιακές συναντήσεις και Φεστιβάλ. Από το 2001 και κάθε δεύτερο χρόνο, συνδιοργανώνει με το Δήμο της πόλης μας, το ΔΙΕΘΝΕΣ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ «ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ», χορωδιακό θεσμό διαγωνιστικού χαρακτήρα, που έχει καθιερωθεί πανελληνίως και μέχρι σήμερα έχουν λάβει μέρος περισσότερες από 100 Χορωδίες, από την Ελλάδα και την Ευρώπη. Τον Δεκέμβριο του 2010, έλαβε μέρος στη «Συναυλία της Αγάπης» για τα άτομα με αναπηρία «ΑμεΑ», στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Toν Μάρτιο του 2013 η Μικτή Χορωδία Ναυπάκτου, κατόπιν πρόσκλησης και ενώπιον του Πρόεδρου της Δημοκρατίας κ.Κάρολου Παπούλια, τραγούδησε στο Προεδρικό Μέγαρο. Έχει ερμηνεύσει πολύ σημαντικά μουσικά έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, καθώς και ολοκληρωμένα έργα των σπουδαιότερων Ελλήνων συνθετών. Έχει συνεργαστεί με τους πλέον αξιόλογους Ελληνες συνθέτες, ερμηνευτές, στιχουργούς και έχει συμπράξει με συμφωνικές ορχήστρες της χώρας μας αλλά και του εξωτερικού.

 

Μικτή Χορωδία “Cantelena”

 

Η Χορωδία “Cantelena” Πάτρας ιδρύθηκε το 2016 από τη σημερινή της διευθύντρια, Ελένη Παπαδοπούλου-Αραβαντινού. Το ρεπερτόριο της χορωδίας περιλαμβάνει πρωτότυπα έργα και διασκευές από τη σύγχρονη χορωδιακή μουσική. Η χορωδία από τη δημιουργία της, έχει χαράξει μία σπουδαία πορεία με πολλές συναυλίες ετησίως, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επιγραμματικά, η χορωδία έχει συμμετάσχει στο “18ο Πασχαλινό Φεστιβάλ Μόσχας”, στη Ρωσία (2019), μετά από πρόσκληση του Υπουργείου Πολιτισμού της Ρωσίας, στο “2o Leonardo Da Vinci International Choral Festival”, στη Φλωρεντία της Ιταλίας (2018), στο οποίο τιμήθηκε με ασημένιο μετάλλιο. Έχει, επίσης, λάβει μέρος στο “2ο International Festival & Competition KalamataΆs” της INTERKULTUR (2017), όπου τιμήθηκε με τρία χρυσά μετάλλια, ενώ το γυναικείο τμήμα αναδείχθηκε Category Winner συμμετέχοντας στο Grand Prix του διαγωνισμού. Συμμετείχε στο Διεθνές Πασχαλινό Φεστιβάλ Σόφιας, στη Βουλγαρία (2017). Η χορωδία είχε επιλεχθεί να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στους “11ους Παγκόσμιους Αγώνες Χορωδιών” τον Ιούλιο του 2020 στο Βέλγιο.

 

 

Ελένη Παπαδοπούλου-Αραβαντινού

 

Έχει σπουδάσει πιάνο, ανώτερα θεωρητικά, μονωδία στο Ελληνικό Ωδείο και διεύθυνση χορωδίας στο Kodaly Institute στην Ουγγαρία. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός μουσικής στην Α/βάθμια εκπαίδευση.

 

 Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων διεύθυνσης χορωδίας δίπλα σε σπουδαίους μαέστρους όπως οι: Basilio Astulez, Zimfira Poloz, Dr Andre Thomas, Andre van deMerwe, Maria Guinand, Αντώνη Καραγεωργίου κ.α. Έχει συνεργαστεί με συνθέτες όπως οι: Νότης Μαυρουδής, Νίκος Κηπουργός, Διονύσης Σαββόπουλος, Νίκος Ξανθούλης. Τους λυρικούς καλλιτέχνες: Ζάχο Τερζάκη, Άννα Μορφίδου, Σόνια Θεοδωρίδου, Βασιλική Καραγιάννη, Φωτεινή Σαμαρά κ.α. Έχει συνεργαστεί με τις ορχήστρες: MELOS BRASS, την ορχήστρα Πατρών, τη συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, την Ορχήστρα Νυκτών Εγχόρδων «Θανάσης Τσιπινάκης» και με πολλές άλλες ορχήστρες και αρχιμουσικούς απ’ όλη την Ελλάδα. Από το 1982 είναι μέλος χορωδιών. Από το 1998 έως το 2016 διηύθυνε την Παιδική και τη Νεανική «Πολυφωνική Χορωδία Πάτρας». Το Σεπτέμβριο του 2016 ίδρυσε τη χορωδία “CANTELENA”.  Παράλληλα, από τον Σεπτέμβριο του 2020 έχει αναλάβει τη διεύθυνση της «Μικτής Χορωδίας Ναυπάκτου».

 

Λεωνίδας Κακούρης

 

Γεννήθηκε στη Γερμανία. «Έπαιξε» ως παιδί στην ελληνική επαρχία. Μεγάλωσε στην Αθήνα.  Ξεκίνησε να σπουδάζει Πολιτικές επιστήμες αλλά η σχέση του με τη Νομική σχολή κλονίστηκε όταν στην πορεία “έμπλεξε” με τη Δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Το “Φλερτ” συνεχίστηκε και τελικά “επισημοποίησε” τη σχέση του με την Υποκριτική αποφοιτώντας Αριστούχος - από τη Σχολή, αν και τα ράσα δεν κάνουν τον Παπά. Έκτοτε με χαρτί τρελού, γιατί τι άλλο είναι το Θέατρο από μια γοητευτική τρέλα και έχοντας το ακαταλόγιστο με σφραγίδα, περπάτησε πολλές ώρες -αν βάλεις και τις πρόβες-σε μικρές και μεγάλες Σκηνές, άλλοτε με επιτυχία κι ίσως άλλοτε με λιγότερη. Δεν έχει τόση σημασία. “Σύμφωνα με πληροφορίες», αυτό που μετράει για εκείνον, είναι η διαδρομή, τα συναισθήματα, οι στιγμές, οι άνθρωποι και κυρίως τα “όνειρα” που δεν φυλακίζονται.

 

Πρόσφατα στις αποσκευές του προστέθηκε η ταινία Σμύρνη μου Αγαπημένη όπου κράτησε το ρόλο του Δημήτρη Μπαλταζή στο πλευρό της Μιμής Ντενίση και σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη. Ο Δούκας Σεβαστός των Άγριων Μελισσών σε σενάριο Μελίνας Τσαμπάνη / Πέτρου Καλκόβαλη σε σκηνοθεσία Λευτέρη Χαρίτου. Ο Ισίδρο Γκαλιάνα της Μεγάλης Πλεκτάνης (Fuga) του Τζορντί Γκαλθεράν σε σκηνοθεσία Σταύρου Στάγκου και ο πλοίαρχος Γκέοργκ Φόν Τράπ στη Μελωδία της ευτυχίας. O Θέμης Καστρινός του Μαύρου Ρόδου. Τέλος αυτή την περίοδο εμφανίζεται στη νέα δραματική σειρά του mega Ναυάγιο ως Στελλής.

 

Ηλίας Καλούδης

 

Γεννήθηκε το 1982 στην Αθήνα. Απόφοιτος του Μουσικού Γυμνασίου/Λυκείου Ιλίου. Σπούδασε μουσικολογία στο Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών, με κατεύθυνση στη μουσική τεχνολογία. Πήρε πτυχίο ειδικού Αρμονίας (Άριστα), Αντίστιξης (Άριστα Παμψηφεί), πτυχίο κλασικού πιάνου (Άριστα Παμψηφεί) και δίπλωμα κλασικού πιάνου 2008 (Άριστα παμψηφεί, Ά βραβείο) με καθηγητή το Δημήτρη Λούδα. Έκανε μαθήματα Jazz πιάνου με τον Δημήτρη Καλαντζή. Είναι φοιτητής του μεταπτυχιακού προγράμματος του τμήματος Μουσικών Σπουδών Αθήνας (Ε.Κ.Π.Α.) με τίτλο “Jazz Μουσική και Αυτοσχεδιασμός με Νες Τεχνολογίες”. Παράλληλα, έχει ενορχηστρώσει και παίξει σαν session μουσικός με αρκετούς καλλιτέχνες όπως Διονύσης Τσακνής, Νίκος Ζιώγαλας, Γιάννης Μηλιώκας, Βασίλης Καζούλης, Κώστας Τουρνάς, Δημήτρη Ψαριανό, Αντώνης Μιτζέλος, Χρήστος Νικολόπουλος, Αντριάννα Μπάμπαλη, Ρους, Chris Eckman (The WalkAbouts) και πολλούς ακόμα σε διάφορες μουσικές σκηνές σε όλη την Έλλαδα. Έχει συμμετάσχει σε αρκετές δισκογραφικές δουλειές με διάφορους καλλιτέχνες. Έχει γράψει τραγούδια για τη σειρά “Κλεμμένα όνειρα”. Το 2014-2015 συμμετείχε στο Voice 2 ως πιανίστας στο vocal coaching όπου δίδασκε η Βικτώρια Χαλκίτη.

 

Έχει μεταγράψει και ενορχηστρώσει αποσπάσματα της όπερας Manon Lescaut του Giacomo Puccini για το ομότιτλο βιβλίο της Τζίνας Φωτεινοπούλου (βιβλίο και CD) από τις εκδόσεις Άπαρσις. Από το 2015 ξεκίνησε να συνεργάζεται με τη σκηνοθέτιδα Θέμιδα Μαρσέλλου ως διευθυντής ορχήστρας αλλά και ως μουσικός εκτελεστής (πιάνο-synth-programming) σε μεγάλες παραγωγές όπως “The Addam’s Family” (2015-2016), “Mamma Mia” (2016-2018), “Jesus Christ Superstar” (2017-2018), “The Matilda” (2018-2019), “Hairspray” (2019-2020) και “Annie”(2019-2020) όπου είχε τη μουσική διεύθυνση. Είναι ιδρυτικό μέλος της “Athens Theater Orchestra” στην οποία συμμετέχει ως μαέστρος αλλά και ως πιανίστας. Εκτός από τη διδασκαλία κλασικού πιάνου, μοντέρνου πιάνου και τρόπου αντιμετώπισης του οργάνου σε συνθήκες live σε διάφορες μουσικές σχολές και ωδεία, διδάσκει στο τμήμα musical της σχολής χορού danceonstage της Άννα Αθανασιάδη και παράλληλα προετοιμάζει μαθητές για την εισαγωγή τους σε μουσικά πανεπιστήμια.

 

Γιώργος Κονής

 

Ο Γιώργος Κονής γεννήθηκε στην Αθήνα. Σε μικρή ηλικία ξεκίνησε να παίζει πιάνο και keyboards. Μαθήτευσε πλάι στις καθηγήτριες κλασσικού πιάνου Μυρτώ Μαυρίκου και Έλενα Μουζάλα ενώ έλαβε διετή υποτροφία από το Εθνικού Ωδείου Αθηνών. Είναι αριστούχος διπλωματούχος πιάνου και ανώτερων θεωρητικών του Εθνικού Ωδείου Αθηνών με βαθμό διπλώματος Άριστα Παμψηφεί - Β’ Βραβείο (2001). Επιπλέον είναι πτυχιούχος αρμονίας από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών με βαθμό πτυχίου άριστα (1994). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια όπως των Alain Lefebvre, Konstantin Ganev & Julia Ganeva και Γιώργο Χατζηνίκο.  Στη διάρκεια της πολύχρονης επαγγελματικής του πορείας έχει συνεργαστεί με γνωστούς καλλιτέχνες, δημιουργούς και μουσικά σύνολα, όπως η Συμφωνική Ορχήστρα της Πάτρας, η Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ και η χορωδία της Λυρικής Σκηνής. Μεταξύ των καλλιτεχνών που έχει συνεργαστεί συγκαταλέγονται οι Μιχάλης Δέλτα, Τάνια Τσανακλίδου, Ανδριάννα Μπάμπαλη, Σωτηρία Λεονάρδου, Φωτεινή Βελεσιώτου, Γεωργία Νταγάκη, Ευσταθία, Σταύρο Σιόλα, S.A.L.A.T.A. Band και Αργοναύτες. Ως session μουσικός έχει εμφανιστεί σε αναρύθμιτα φεστιβάλ (Αθηνών, Πάτρας κτλ) και μουσικές σκηνές σε όλη την Ελλάδα. Έχει συμμετάσχει στα μιουζικαλ Annie (Tae Kwon Do, 2019), Hairsrpay (Ακροπόλ, 2019), Matilda (Ακροπόλ, 2019), Jesus Christ Superstar (Ακροπόλ, 2018), Mamma Mia (Ακροπόλ, 2016) σε σκηνοθεσία Θ.Μαρσέλλου, στις μουσικοθεατρικές παραστάσεις Δύο Χρόνια το Πολύ (ΚοοΚοο, 2013) σε σκηνοθεσία Σ. Στάγκου και Τελευταία Ώρα: Ποίηση - Ωδική (Χυτήριο, 2013) σε σκηνοθεσία Γ. Καραμίχου. Επίσης στην σκηνική κατάντα Carmina Burana (Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, 1995) σε διεύθυνση Σ. Κλάψη και στην όπερα Manuel Salinas (Ηρώδειο, 1994) σε σύνθεση Π. Κούκου ως χορωδός. Διαθέτει εργασιακή εμπειρία είκοσι και πλέον ετών στη διδασκαλία κλασσικού και μοντέρνου πιάνου, θεωρητικών και keyboards σε ωδεία όπως Music For, Σύγχρονη Ωδή, Δημοτικό Ωδείο Ιλίου και Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Παράλληλα, ασχολείται με την προετοιμασία μαθητών για μουσικά σχολεία, με την επιμέλεια μουσικών συνόλων αλλά και ως correpetitor σε μουσικά έργα. Είναι ιδρυτικό μέλος της Athens Theater Orchestra και μέλος του progressive rock συγκροτήματος Groove Therapist με συναυλίες σε Ελλάδα και Ρουμανία. Έχει συμμετάσχει σε ηχογραφήσεις και τηλεοπτικές εκπομπές ενώ τα τελευταία χρόνια ασχολείται ενεργά με τη σύνθεση.

Έχει διαβαστεί 462 φορές