Αρχική Ειδήσεις Τοπικά ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης.
https://lepantortv.gr/inner.php/ajax

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

από ΣΟΦΙΑ ΚΑΥΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Κάθε ημέρα χαμηλή τιμή....

Νέους μηχανισμούς και εργαλεία επιχειρεί να ρίξει το υπουργείο Ανάπτυξης στην μάχη κατά της ακρίβειας, ειδικά στα είδη διατροφής. Μετά από τις πρωτοβουλίες για το «Καλάθι του Νοικοκυριού» και τη «Μόνιμη Μείωση Τιμής» στο κάδρο μπαίνει τώρα η παροχή κινήτρων στους προμηθευτές και στις αλυσίδες σουπερμάρκετ να εγκαταλείψουν την εμπορική πολιτική των προσφορών και να υιοθετήσουν μια άλλη πολιτική συνεχώς χαμηλών τιμών.

Παρόλα αυτά ανήσυχοι δηλώνουν οι καταναλωτές διότι η ακρίβεια έχει αγγίξει κόκκινο. Όπως μας δήλωσαν στην κάμερα του λεπάντο οι καταναλωτές, λόγω ακρίβειας αποφεύγουν να αγοράσουν ή έχουν μειώσει κατά πολύ τις ποσότητες σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης όπως το κρέας, τα λαχανικά αλλα και τα γαλακτοκομικά. Δεν κάνουν καν λόγο για ρούχα ένδυσης και επίσης όσων αφορά τα απορρυπαντικά όπου έχουμε δει το τελευταίο διάστημα τεράστια αύξηση, κυνηγάνε τις προσφορές 1 συν 1.

 Στο πλαίσιο αυτό το υπουργείο Ανάπτυξης προετοιμάζει μια νομοθετική ρύθμιση με ορίζοντα το πρώτο τρίμηνο του 2024, για αυτό που ο υπουργός Κώστας Σκρέκας ανέφερε ως «κάθε ημέρα χαμηλή τιμή», ή όπως είναι γνωστό διεθνώς «everyday low price». Περιγράφει μια εμπορική πρακτική στο λιανεμπόριο, η οποία ενσωματώνει το κόστος των ειδικών προσφορών συμπεριλαμβανομένου και του κόστους προώθησης με αποτέλεσμα την μείωση τιμής ολόκληρο το χρόνο.

Πρόθεση του υπουργείου Ανάπτυξης είναι να περιοριστεί το φαινόμενο των προσφορών του τύπου «1+1 δώρο» ή «έκπτωση 20% στο 2ο προϊόντα» στα σούπερ μάρκετ που σύμφωνα με τον κ. Σκρέκα είναι χωρίς προηγούμενο.

 7 στα 10 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ βρίσκονται υπό καθεστώς προωθητικής ενέργειας», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης σημειώνοντας πως το φαινόμενο αυτό δημιουργεί ένα συνεχές ασανσέρ τιμών μπερδεύοντας τους καταναλωτές, οι οποίοι αναγκάζονται να αγοράζουν τα προϊόντα σε αριθμό που δεν τα χρειάζονται.


Έχει διαβαστεί 170 φορές