Όλα όσα προβλέπονται
Στο τέλος μιας μεγάλης διαδρομής οδηγείται το μεγάλο οδικό έργο Πάτρα-Πύργος το οποίο από το 2013 και μετά έχει μετατραπεί σε ένα παζλ για δύσκολους λύτες αφού το αργότερο μέχρι το τέλος Μαρτίου αναμένονται στην περιοχή Μητσοτάκης – Καραμανλής προκειμένου να «εγκαινιάσουν» την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου.
Πριν από την επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου, θα προηγηθεί η εγκατάσταση του εργολάβου, στο εργοτάξιο του οποίου θα γίνει και η τελετή θεμελίωσης της νέας οδικής αρτηρίας, ώστε να φανεί ότι δεν πρόκειται απλά για μία φιέστα, αλλά και ένα πραγματικό έργο που ήδη ξεκίνησε να γίνεται ενώ τις τεχνικοί του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποίησαν αυτοψία κατά μήκος της Πατρών – Πύργου ώστε να βρουν το κατάλληλο σημείο εκκίνησης του μεγάλου έργου, χωρίς να αποκλείεται να επιλεγεί τελικά και τμήμα της Ηλείας.
Στην τροποποιημένη σύμβαση προβλέπονται δύο νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων συν άλλοι δύο πλευρικοί, με το κόστος να υπολογίζεται σε 0,063 ευρώ ανά χιλιόμετρο ενώ θα υπάρχει αναλογική χρέωση για ηλεκτρονικούς χρήστες.
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως απλή διέλευση απ’ τον Πύργο έως την Πάτρα θα κοστίζει για τα επιβατικά Ι.Χ. θα κοστίζει 4,8 ευρώ και με επιστροφή 9,6 ευρώ.
Οι σταθμοί διοδίων θα τοποθετηθούν, «μετωπικά» στην Κυλλήνη και στο Μιντιλόγλι (13ο χιλιόμετρο) ενώ οι δυο «πλευρικοί» σταθμοί σε Αμαλιάδα και Κάτω Αχαΐα.
Επίσης προβλέπονται σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, όπως και τουαλέτες ανά κάποια χιλιόμετρα.
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024